Costa Rica: kokemuksia matkakohteesta

Tämä artikkeli käsittelee aihetta: Costa Rica: kokemuksia matkakohteesta.

Katso halvat lennot ja hotellit: Booking.com

-> Lainapalveluja jotka etsivät parhaan ja edullisen lainan sinulle ilmaiseksi <-

Erinomainen matka ja opas!

Tapasimme Roberton Occidental Papagayon rannalla. Hän antoi meille paljon tietoa ja oli hyvin mukautuvainen siihen, mitä neljän hengen seurueemme halusi tehdä. Hän oli valmis yhdistämään matkoja ja suunnittelemaan meille räätälöidyn retken. Päädyimme Rio Celesteen ja laiskiaiskierrokselle. Retkipäivänä Mike oli oppaanamme. Mike oli erittäin ystävällinen ja loistava opas. Hänellä oli paljon tietoa alueen ekologiasta ja hän oli erittäin hyvä havaitsemaan eläimiä. Näimme yhden päivän aikana niin paljon sellaista, mitä emme olisi koskaan nähneet omin päin. Meillä kaikilla oli upea päivä!

Pura Vida Costa Ricassa!

Meillä oli paras kokemus Costa Rica Toursin ja Conciergen kanssa! Heidän retket olivat uskomattomia ja he kohtelivat meitä kuin VIP. Matkaopas poimi meille tuoreita mangoja puista ja pysähtyi tien varrella olevalle hedelmäkauppiaalle ja antoi meidän maistaa tuoreita hedelmiä. Herkullista!!! Saimme nähdä paljon villieläimiä ja kokea Costa Rican kulttuuria! Viimeisenä päivänämme siellä otimme auringonlaskun retken, joka oli aivan uskomaton ja suosittelen sitä kaikille! Paikalliset ovat mahtavia! Suosittelen heitä mieluummin kuin mennä hotellin tai lomakeskuksen kautta!

Mieleenpainuvia hetkiä Costa Ricassa

Viimeisellä matkallamme Costa Ricaan ystävien kanssa saimme maistaa hieman maan kauniita helmiä ja paljon ticojen ystävällisyyttä Roberton ja Mauricen ansiosta!

Tapasimme Roberton hotellimme rannalla. Hän kysyi meiltä, mitä haluaisimme nähdä ja kokea loman aikana, ja kertoi meille, mitä palveluita hän voisi tarjota olematta päällekäyvä. Hän antoi meille aikaa selvittää kaikki eri vaihtoehdot ja ehdotti joskus paikallisia tai vähemmän turistisia vaihtoehtoja. Päädyimme varaamaan heiltä 4 retkeä, ja suurimmaksi osaksi olimme vain me neljä Roberton tai Mauricen kanssa. He olivat aina innokkaita pysähtymään matkallamme valokuviin, pankkiautomaattiin tai kahviostoksille. Roberto tarjoutui jopa taksilla meitä lähirannoille, joilla halusimme käydä.

Ensimmäiseksi aktiviteetiksemme Roberto järjesti meille paikallisen veneen kapteenin, joka lähti snorklaamaan ja katsomaan luolia laskuveden aikaan. Hänen nuori apulaisensa hyppäsi kanssamme veteen ja ehdotti, että seuraisimme häntä rannikkoa pitkin. Hän sukelsi useita kertoja ja toi meille erilaisia meritähtiä ihailtavaksi ja kosketeltavaksi. Hän oli aina todella varovainen laittaessaan ne takaisin sinne, minne ne kuuluvat. Snorklauksen jälkeen meidät toivotettiin tervetulleeksi takaisin alukseen herkullisimmalla ananaksella.

Toiseksi, meillä oli mahtavaa aikaa köysiradalla Congo Trailsissa, jossa oli valittavana tavallinen tai äärimmäinen köysirata. Henkilökunta oli mahtavaa, todella avuliasta ja he ottivat turvallisuuden vakavasti. Pidimme siitä, että yritys oli paikallisessa omistuksessa, ja he pitivät erityisen hyvää huolta suloisesta kolmevuotiaasta, joka oli vanhempiensa kanssa köysiradalla.

Sitten menimme Mauricen kanssa Miravalles Volcanolle yksityisellä tila-autolla. Matkalla tulivuorelle Maurice viihdytti meitä antamalla paljon tietoa Costa Rican kulttuurista, tavoista, eläimistä ja säästä. Se oli erittäin hauskaa ja informatiivista. Kun olimme perillä, seurasimme häntä mukavalle vesiputoukselle, ylitimme riippusillat, otimme virkistävän uinnin toisen vesiputouksen juurella, lisäsimme lounaan paikallisessa pienessä ravintolassa ja päätimme päivän hauskanpitoon mutakylvyssä ja luonnollisissa kuumissa lähteissä. Maurice oli aina paikalla tarkistamassa henkilökohtaisia tavaroitamme ja tarjoutui ottamaan kuvia.

Lopuksi Roberto oli todella avulias, kun hän muutti viimeiseksi suunniteltua retkeä viime hetkellä, koska halusimme nähdä enemmän perinteisiä eläimiä. Hän halusi meidän lähtevän CR:stä meille merkityksellisimpien matkamuistojen kanssa. Niinpä hän auttoi meitä järjestämään Mauricen kanssa toisen päiväretken Parque Nacional Volc?n Tenorio -puistoon katsomaan Rio Celesten sinistä vesiputousta, syömään lounasta toisessa paikallisessa soodassa (jossa näimme paljon sinimorfoperhosia, tukaaneja ja muita lintuja) ja käymään yksityisessä suojelualueessa, jossa näimme muun muassa laiskiaisia, sammakoita, iguaaneja ja muurahaisia. Maurice soitti etukäteen varmistaakseen, että meillä oli yksi parhaista oppaista kävelemään kanssamme, ja opimme niin paljon tämän nuoren herrasmiehen kanssa. Hän auttoi meitä ottamaan todella upeita kuvia näkemistämme eläimistä.

Kiitos Roberto erinomaisista palveluistasi ja ystävyydestäsi. Lähdimme maastasi onnellisina sydämet ja ihanat muistot! Harjoittele ranskalaisia sanojasi, kunnes tapaamme jälleen!

Hämmästyttävä retkiä Roberto

Vietimme 2 viikkoa Costa Ricassa ja tapasimme Roberton kanssa ja hän auttoi meitä suunnittelemaan täydellisen loman, me ensin sovimme kalastusretken hänen kanssaan ja meillä oli hauskaa, hän järjesti meille loistavan kapteenin ja saimme paljon kalaa…. Kun se oli onnistunut me sitten suunniteltu ATV, tulivuori, vesiputouksia ja ratsastusretkiä Roberto. Kaikki oli mahtavaa ja erittäin hyvin hoidettu.

Todellinen kokemus paikallisesta vieraanvaraisuudesta

Roberto on loistava ja kommunikatiivinen matkaopas ja järjesti kaiken pyytämämme viipymättä. Aluksi jännitimme kovasti, koska olimme ensimmäistä kertaa maassa ja hotelli tarjoaa myös paljon retkiä. Tapasimme kuitenkin Roberton ja muutaman kollegan kanssa ja emme voisi olla tyytyväisempiä, että löysimme hänen palvelunsa. Olimme tavallaan viime hetken päätöksentekijöitä, koska olimme ensimmäistä kertaa maassa emmekä tienneet maasta mitään. Hän teki retken varaamisen hetkessä erittäin helpoksi. Fabian vei meidät ATV-kierrokselle ja se oli uskomatonta. Ota vain huivi mukaan pölyä varten. Sitten menimme Henryn kanssa luontoretkelle ja vesiputouskokemukseen, ja se oli kaikkein informatiivisin, aidoin ja eksklusiivisin kokemus. Henry tiesi niin paljon ja tarjosi hämmästyttävän näkemyksen maasta ja pystyi vastaamaan kaikkiin kysymyksiin erinomaisella englannilla. 10/10 tälle porukalle ja ei voi suositella tarpeeksi.

Amazing!!!

Teimme kolme retkeä Costa Rica Toursin kautta ja ne kaikki olivat uskomattomia. Kaksi oli Mauricen kanssa. Hän koulutti meitä Costa Ricasta. Se oli super siistiä oppia maasta. Teimme vesi soittaa Rio Celeste, lounas ja sitten sademetsässä, jossa näimme laiskiaisia, erilaisia sammakoita, lintuja, jne. Ravintola oli ihastuttava talo, jossa Maurice liittyi seuraamme. Ruoka oli mahtavaa!!!

Seuraava päivä Mauricen kanssa oli Vandaraan, jossa ratsastimme hevosella zip liningille. Olen korkeanpaikankammoinen, mutta tämä oli upeaa ja niin hauskaa! Sen jälkeen tutustuimme vielä Costa Rican kulttuuriin, jossa Maurice liittyi seuraamme. Sitten teimme vesiliukumäkeä, joka oli räjähtävä ja supernopea. Päädyimme lähdeveden täyttämään altaaseen, joka tuntui uskomattomalta. Maurice otti videoita meistä kaikista. Sitten söimme lounasta, jossa Maurice liittyi seuraamme. Lopetimme päivän laittamalla mutaa päällemme ja antamalla sen kuivua. Sitten mutakylpy vesiputouksen alla. Sen jälkeen uimme kuumissa lähteissä. Koko ajan Maurice otti kuvia ja videoita, jotta saimme taltioitua päivän.

Viimeisellä retkellämme menimme syvänmeren kalastukseen. Miehistömme oli Gerald, Ronald ja Moica. He olivat mahtavia. Gerald valisti meitä Costa Ricasta ja eri paikoista, joiden ohi ajoimme veneellä. Hän teki kauniin ruokalautasen ja herkullisia voileipiä. Moica teki erinomaista työtä vahtimalla, että kala puree. Mieheni ja poikani saivat molemmat purjekalan. Olimme surullisia, ettemme saaneet mitään muuta kalaa, mutta punainen vuorovesi vaikutti siihen. Vene oli loistava ja pidimme kavereista.

Kerran elämässä elämys

Tämä retki on ehdoton must! Kysykää Marcosilta, hän tietää, mistä kaikki Costa Rican piilotetut jalokivet löytyvät! Kierroksemme Miravalles-tulivuorelle alkoi kahvilla. Saimme nähdä, miten kahvipavut korjataan, jauhetaan ja keitetään herkulliseksi kupiksi – josta nautimme kovasti! Tämän jälkeen matkasimme eri kaupunkien läpi. Marcosin tietämys Costa Ricasta ja siellä asuvista ihmisistä antoi meille mahdollisuuden kokea Costa Rica tavalla, jota emme olisi koskaan osanneet kuvitella! Päivämme sisälsi myös ratsastusta, luontokävelyä kauniissa sademetsässä ja parasta oli mutakylpy ja kuumat lähteet!!!

Unohtumaton kokemus!!!

“Äskettäin vaimoni ja minä vierailimme Costa Ricassa ja meillä oli fantastinen tilaisuus nauttia erittäin jännittävästä ajasta Jet skies tuossa hämmästyttävässä, alueella Guanacaste. Saapumisestamme lähtien olimme onnekkaita, että Roberto huolehti meistä; erittäin lämmin huomio, erityinen asiakaspalvelu, aina ystävällinen ja hymyilevä, mikä on hienoa kaikenlaisissa yrityksissä. Päätimme seikkailla Playa Hermosassa, mutta he voivat lähettää Jet skiesin mille tahansa muulle rannalle tuolla alueella. Olimme vaikuttuneita Roberton ja hänen tiiminsä antaman huomion laadusta, ystävällisyydestä, sydämellisyydestä ja luottamuksesta työhönsä, aina huomioiden turvallisuutemme. Nautimme vierailusta todella paljon ja suosittelemme heitä ehdottomasti ystävillemme. Kiitos paljon ystävällisestä huomiosta ja lämmöstä, jolla otitte meidät vastaan.”

Amazing tour

Amazing tour!!! Minun 7 hengen ryhmäni varasi viime hetken tulivuorikierroksen ja se oli täydellinen. Roberto otti yhteyttä ja kertoi meille kaiken mitä pitää ottaa mukaan, kuljettajamme Bernardo ja matkaoppaamme Victor oli uskomaton. Ensin menimme vesiputouksille, Kaunis Victor seisoi sillalla, kun kaikki ylittivät ja otti kuvia, joten jokainen sai kuvan vesiputouksen ja sillan kanssa, sitten otimme pienen vaelluksen alas toiselle vesiputoukselle ja hän otti kuvia myös siellä, sitten menimme takaisin alas vuorta ja on aito Costa Rican lounas, joka oli suuri, jonka jälkeen hän vei meidät aktiiviseen kraatteriin tulivuorella ja se oli toinen hämmästyttävä kokemus, sitten oli sauna, mutakylpylä ja kuumat lähteet Victor ei Bernardo ei koskaan kiirehti meitä ja antoi meille mahdollisuuden ottaa niin paljon aikaa kuin halusimme kanssa on harvinaista, kun teet kiertueella. Minulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa ja minulla on muistoja eliniäksi.

Alla lueteltuina matkailuun liittyviä suosittuja sivustoja.

Booking.com - majoitus ja hotellit matkakohteessa, lennot, autonvuokraus, nähtävyydet, lentokenttätaksit. Varaa hotelli Booking.comista helposti ja edullisesti.
Tripadvisor - tietoa, arvosteluja ja kuvia matkakohteista, aktiviteetit, nähtävyydet, ravintolat, hotellit, loma-asunnot, matkailukeskustelua jne.
Lonely Planet - matkaoppaat, matkailutieto, matkakohteet, matkakertomukset, seikkailumatkailu, rannat ja saaret, nähtävyydet, ruoka ja juoma, perhelomat jne.
The Crazy Tourist - matkakohteiden esittelyjä, mitä tehdä ja minne mennä, nähtävyyksiä ja tekemistä lomakohteissa yms.